Kolacja

Spaghetti z mięsem mielonym

Składniki: – 500g mięsa mielonego– 2 ząbki czosnku– 2 x pomidory krojone w puszce– 2 łyżki oliwy– 300g makaronu Przygotowanie: Na patelni wlej oliwę, rozgrzej,

Czytaj więcej...
PRZEPISY

Słodziutki omlet z owocami

Przygotowanie tego śniadania zajmuje dosłownie 6 min. – więc nie mów, że nie znajdziesz rano tej chwili czasu. Pamiętaj o tym, że śniadanie powinno być

Czytaj więcej...
Desery

Fit kuleczki

Babeczki, będąc na diecie wręcz należy jeść coś słodkiego ale zdrowego aby organizm i głowa nie zwariowały. Jeśli jesteś na redukcji, pamiętaj aby wpisać je

Czytaj więcej...
Desery

Borówkowy chłodnik z miętą

Banalnie prosty fit posiłek, z posmakiem świeżej mięty (tylko 240 kcal).   Borówkowy chłodnik z miętą Składniki: 200 mln kefiru 150g borówek łyżka ksylitolu 3

Czytaj więcej...
Kolacja

5 sposobów na omleta

Kto powiedział, że omlet musi być nudny? Tak na prawdę może się składać z wielu różnych składników, a nie samych jajek z solą ;), i

Czytaj więcej...
Desery

Kokosowy pudding z mango

Kokosowy pudding z mango Składniki: 1 duże i dojrzałe mango (ważne, aby było miękkie) 330 ml mleka kokosowego (nie sama woda, ale również gęsta część

Czytaj więcej...