Lato 2022 – Przygotuj się na Twój najlepszy Sezon Bikini

FOTMA NA LATO SEZON BIKINI 2022 ANKA DZIEDZIC

Podziel się tym wpisem

Tak jak pierwszy dzień Nowego Roku jest zwykle świetnym momentem na wdrożenie postanowień, diety i rozpoczęcie zmian w swoim życiu, tak pierwsze promienie wiosennego słońca motywują większość kobiet do tego, by krytycznie spojrzeć na swoje ciało, nawyki żywieniowe i pielęgnacyjne.

Lato jest szczególnie wymagającą porą roku, odsłaniamy wówczas nogi, ramiona, spędzamy więcej czasu poza domem i planujemy wakacje. Jeśli chcesz się świetnie prezentować podczas urlopowego wyjazdu, w upalne dni nosić bez skrępowania szorty, zwiewne, krótkie sukienki, czuć swobodę i pewność siebie, już teraz opracuj plan działania, dzięki któremu zadbasz o ciało kompleksowo, od zewnątrz oraz od środka.

Przygotuj się do sezonu bikini krok po kroku

Aby ułatwić Ci cały proces przygotowań, mam dla Ciebie kilka porad, dzięki którym pozbędziesz się kompleksów i skupisz na czerpaniu radości z pięknej pogody.

Zachęcam też do wzięcia udziału w nowym WyzwAniu forma lato 2022. Z radością pomogę Ci przejść przez przygotowania do tegorocznego sezonu bikini.

Motywacja kluczem do sukcesu

Niezależnie od tego czy w ramach przygotowań do lata zamierzasz wspomóc się wizytami w profesjonalnym gabinecie kosmetycznym, czy sięgniesz po domowe sposoby, każda z tych metod wymagać będzie od Ciebie pewnej dyscypliny. Wiele zabiegów bowiem należy regularnie powtarzać. Ogromne znaczenie w konsekwencji działań, a co za tym idzie, ich efektywności, ma nastawienie psychiczne.

Zacznij przygotowania od znalezienia motywacji.

Doskonale sprawdza się wizualizacja, a także spisanie, a nawet sporządzenie graficznego rysunku tego, co Cię napędza do działania.

Wyobraź sobie, jak świetnie wyglądasz w skąpym bikini, jak bez skrępowania możesz nosić krótkie szorty odsłaniające Twoje uda, gdy zrobi się naprawdę upalnie. Pamiętaj, że zadbane ciało, to także niezwykła wartość dla ducha. Kobieta zadowolona ze swojego wyglądu czuje się pewniej, a plażę przemierza z podniesioną głową.

 
Chłodnik z botwiny z awokado

Prawidłowa dieta w trosce o wygląd i samopoczucie

Jesteś aktualnie na etapie chęci poprawy wyglądu? To fantastyczny moment, by przyjrzeć się bliżej swojej diecie. Nawet jeśli należysz do osób o szczupłej sylwetce, zdrowe – a przede wszystkim – prawidłowe nawyki żywieniowe z pewnością przyniosą Ci wiele korzyści.

Idealnym rozwiązaniem byłoby zamówienie spersonalizowanej diety, rozpisanej specjalnie dla Ciebie, adekwatnie do Twojego wieku, wzrostu, wagi i trybu życia. Możesz jednak zacząć od wyeliminowania ze swojego menu fast foodów, gotowych dań i artykułów mocno przetworzonych, pełnych szkodliwej chemii. Koniecznie zrezygnuj ze słodkich napojów gazowanych, słodyczy i podjadania między posiłkami. Staraj się jeść mniejsze posiłki, lecz regularnie, w miarę możliwości o stałych porach. Pomoże Ci to wyregulować pracę układu pokarmowego, przyspieszyć przemianę materii i zminimalizować odkładanie się tkanki tłuszczowej.

Należyta dieta to nie tylko krok do wymarzonej wagi, promienna cera, napięta skóra i prawidłowo funkcjonujący organizm. Właściwa dieta pomoże Ci zyskać również mnóstwo energii do działania, zmniejszyć ryzyko depresji, poprawić nastrój i koncentrację.

Jeśli zależy Ci na czasie, chcesz się szybko pozbyć kilku zbędnych kilogramów, polecam mój ebook schudnij w 3 miesiące. Znajdziesz tam mnóstwo inspiracji, wskazówek oraz listę, którą będziesz musiała realizować krok po kroku, by szybko zobaczyć rezultaty i to bez ryzyka efektu jojo.

 

Zadbaj o prawidłowe nawodnienie organizmu

Czy wiesz, jak duży wpływ na Twój wygląd i zdrowie ma picie odpowiedniej ilości wody? Pamiętasz o tym, by podlewać ogród i kwiaty w mieszkaniu, dbasz o to, by domowi pupile zawsze mieli dostęp do świeżej wody, a czy Ty sama wiesz, ile szklanek dziennie jej wypijasz? Zakłada się, że minimalnie powinno się pić 6 szklanek w ciągu doby, a podczas upałów i w dni treningowe nawet więcej.

Woda pomaga dotlenić wszystkie komórki Twojego ciała, dostarcza im minerały i składniki odżywcze, reguluje pracę jelit, wypłukuje z organizmu toksyny, wspiera proces odchudzania, a także pomaga zredukować cellulit. Sprawia, że skóra staje się bardziej napięta i elastyczna, a cera nabiera zdrowego blasku. Przygotowując się do sezonu bikini, powinnaś więc zaczynać i kończyć dzień od szklanki wody.

Postaraj się też zawsze mieć przy sobie butelkę z wodą. Fajnym nawykiem jest wypijanie szklanki wody po filiżance kawy lub herbaty. Niektóre osoby chwalą sobie darmowe aplikacje, które pomagają kontrolować ilość wypijanej wody w ciągu dnia, przypominają o kolejnej szklance i liczą te wypite.

Wprowadź zdrowe nawyki

Wspominałam już o nawykach żywieniowych, lecz warto wdrożyć jeszcze kilka innych, które razem pomogą zatroszczyć się o Twój organizm kompleksowo.

Niby oczywiste, a jednak jak wiele z nas zdaje się o tym zapominać? Wieczorem traktuj sen jako priorytet. Zakłada się, że dorosły człowiek powinien spać 7-9h. Wiele osób uważa, że to zmarnowany czas, dlatego stara się go ograniczyć. To poważny błąd. W czasie snu Twój organizm nieustannie pracuje. Zachodzą w nim procesy regeneracyjne, które pozwalają Ci prawidłowo funkcjonować w ciągu dnia. Niedobory snu mogą przyczyniać się do powstawania chorób krążenia, układu oddechowego, zaburzeń metabolicznych, depresji, nerwicy. Skutki niewyspania odbijają się także na wyglądzie skóry.

Każda zdrowa dieta wyklucza alkohol ze schematu żywienia. Nie dzieje się to bez powodu. Alkohol jest substancją zatruwającą Twoje organy wewnętrzne, trzustkę, wątrobę, serce i ma bardzo niekorzystny wpływ na skórę, włosy oraz paznokcie. Alkohol odwadnia organizm, powoduje obrzęki, a przy tym zaburza sen. Powoduje przesuszenie skóry. Staje się ona szara, matowa, bez wyrazu, zmarszczki się pogłębiają, pękają naczynka, pojawiają się wypryski, trądzik. Alkohol wypłukuje również witaminy i minerały niezbędne do zachowania zdrowego wyglądu skóry, włosów i paznokci.

Przekąski między posiłkami są niesamowicie zdradliwe i zgubne. Poza tym, że powodują utratę kontroli nad dietą, z reguły pełne są soli i cukru, które powinny być ograniczane podczas walki o piękne ciało. Mają bowiem niekorzystny wpływ na cerę, zatrzymują wodę w organizmie, powodując opuchlizny i cellulit. Dobrym nawykiem jest przygotowywanie pełnego jadłospisu na cały tydzień. Jeżeli będziesz dbać o regularne spożywanie posiłków i odpowiednio zbilansowane menu, przestaniesz odczuwać potrzebę podjadania.

Detoks na oczyszczenie jelit i całego organizmu

Oczywiście zaznaczam, by nie mylić detoksu z głodówką. Aby pozbyć się toksyn nagromadzonych z pożywienia, powietrza, warto raz na jakiś czas poddać się detoksykacji. To świetny sposób na to, by przygotować organizm do diety lub zdrowego sposobu odżywiania. Dzięki takiemu procesowi poczujesz się pełna energii, optymizmu, a Twoje ciało szybciej zareaguje na wszelkie zabiegi pielęgnacyjne. Najbardziej polecam mój ulubiony detoks na bazie kaszy, warzyw i owoców. Poza fantastycznymi efektami dania, które przewiduje, są pyszne i pełne witamin.

Więcej na temat detoksu, konkretne przepisy dostępne są teraz w wygodnej formie książki. Moja książka cellulit stop poza rozpisaną dietą oczyszczają stanowi również kompendium wiedzy w zakresie walki z cellulitem. Dodatkowo więcej o detoksie możesz przeczytać we wpisie Detoks organizmu – Oczyszczanie, Jak Wpływa Na Odchudzanie?

Regularne treningi zdziałają cuda

Aktywność fizyczna to kolejny, obok diety, klucz do zdrowia i świetnej sylwetki. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom możesz wymodelować swoje ciało, pozbyć się boczków, brzucha, unieść biust, pośladki, pozbyć się cellulitu, ujędrnić skórę, sprawić, że będzie gładka, elastyczna o jednolitym kolorycie. Oczywiście zyskasz również świetny humor i mnóstwo endorfin.

Nie czekaj na lepszy moment, nie odkładaj tematu na jutro, już dziś rozpocznij WyzwAnie! Na mojej platformie FitAnka.pl znajdziesz treningi antycellulitowe, które pomogą Ci zadbać o piękne uda i pośladki. Program „Cellulit stop” i „Pogromca cellulitu” zostały stworzone z myślą o kobietach, które borykają się z problemem skórki pomarańczowej. Poniżej zamieszczam przykładowy trening, wypróbuj koniecznie! Trenuj minimum 3 razy w tygodniu, bez wychodzenia z domu. Dla szybszych efektów przed treningiem wetrzyj w uda FITLAB Krem przedtreningowy (antycelluitowy). Po każdym treningu z kolei sięgnij po FITLAB Krem regenerujący, pełen witamin, przeciwutleniaczy, nawilżający i opóźniający procesy starzenia.

Poza treningami postaraj się więcej ruszać, chodź na spacery, zrezygnuj z używania windy na rzecz schodów, przejdź się do sklepu, zamiast jechać samochodem itp.

Zabiegi pielęgnacyjne przed sezonem bikini

Jak zatroszczyć się o wygląd swojego ciała, kondycję skóry po zimie, kilku miesiącach noszenia długich rękawów i spodni, przebywania w ogrzewanych pomieszczeniach i być może ograniczonej aktywności fizycznej oraz nieprawidłowej diety?

Podczas wdrażania nowych nawyków żywieniowych i sportowych, powinnaś nauczyć się również regularnego poddawania się pewnym zabiegom. Nie musisz w tym celu umawiać się do gabinetu kosmetycznego, możesz wykonać je samodzielnie w domowym zaciszu.

Wspominałam już o nawykach żywieniowych, lecz warto wdrożyć jeszcze kilka innych, które razem pomogą zatroszczyć się o Twój organizm kompleksowo.

Przynosi jeszcze lepsze rezultaty, co peeling. Zaopatrz się w drewnianą szczotkę o sztywności włosia dostosowanej do stopnia wrażliwości swojej skóry. Szczotkowanie poprawi krążenie krwi, ujędrni skórę, wygładzi, zapobiegnie wrastaniu włosków, ograniczy powstawanie rozstępów, a także pomoże rozbić cellulit.

Codziennie po prysznicu lub kąpieli wcieraj w ciało Balsam Ujędrniający. Zadba o napięcie i elastyczność skóry, sprawi, że będzie wyglądać zdrowiej i młodziej. O piękny dekolt zadba Serum Na Biust, które poprawi jego kształt, zwiększy objętość, uniesie piersi, byś mogła z dumą nosić ulubione bikini.

Piękny, brązowy odcień skóry wymaga czasu i cierpliwości. Koniecznie wychodząc na słońce, wcieraj krem lub mleczko z filtrem, by ochronić skórę przed szkodliwymi promieniami UV. Lepiej opalić się wolniej, lecz bezpiecznie i zdrowo. Po opalaniu stosuj specjalne kosmetyki nawilżające

Zbliżający się sezon bikini, to najlepszy moment na zmianę nawyków, rozpoczęcie treningów i wdrożenie zdrowej diety. Podejmij ze mną WyzwAnie, a podczas wakacji 2022 ciesz się pięknym ciałem oraz noś bez kompleksów to, w czym czujesz się dobrze.

 

Anka.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Więcej wpisów

Twój koszyk

Logowanie

Nie masz jeszcze konta?

Facebook Instagram YouTube
Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”). Podobnie postępuje większość dużych witryn internetowych.
Zacznij pisać aby zobaczyć produkty, których szukasz
Sklep
Blog
Moje konto
0 Koszyk