Uncategorized

Spaghetti z mięsem mielonym

Składniki: – 500g mięsa mielonego– 2 ząbki czosnku– 2 x pomidory krojone w puszce– 2 łyżki oliwy– 300g makaronu Przygotowanie: Na patelni wlej oliwę, rozgrzej,

Czytaj więcej...
Desery

Borówkowy chłodnik z miętą

Banalnie prosty fit posiłek, z posmakiem świeżej mięty (tylko 240 kcal).   Borówkowy chłodnik z miętą Składniki: 200 mln kefiru 150g borówek łyżka ksylitolu 3

Czytaj więcej...
Kolacja

5 sposobów na omleta

Kto powiedział, że omlet musi być nudny? Tak na prawdę może się składać z wielu różnych składników, a nie samych jajek z solą ;), i

Czytaj więcej...
Desery

Omlet na słodko

Omlet na słodko Składniki: 2 jajka 1 łyżka mąki kokosowej lub migdałowej Przygotowanie: Jajka roztrzepać. Smażyć na dużej patelni lub małej patelence, żeby miały ładny,

Czytaj więcej...
Uncategorized

Kobieca pupa i sport.

Piszę te słowa kilka dni przed Wielkanocą, chociaż nie jest to zupełnie „świąteczny” temat. Bo w kręgu moich dzisiejszych rozważań, jest … PUPA i sport!

Czytaj więcej...
Desery

Fit babeczki

Dziś przepis na znakomite fit babeczki czekoladowe, do wykonania w kilka minut. Można je ze sobą zabrać na siłownię, jako przekąskę lub dać dzieciom do

Czytaj więcej...
Desery

CIASTO BANANOWE

Był marchewkowiec, to teraz czas na bananowca. Pyszne, wilgotne i bakaliowe ciasto bananowe…. mniam! Nie jest to przepis na chlebek bananowy, tylko najprawdziwsze ciasto, idealne

Czytaj więcej...