Zasady #Fit4Summer

Dziewczyny, kiedy zaczynacie się odchudzać, często popadacie ze skrajności w skrajność. Eliminujecie na własną rękę produkty, które są potrzebne w diecie, aby chudnąć. Ustalmy pewne zasady, których musicie się trzymać przez ten miesiąc, a najlepiej całe swoje życie.

Podejmując wyzwanie #Fit4Summer:

1) Musisz wyeliminować z diety:

  • słodycze sklepowe
  • cukier do kawy, herbaty, itp.
  • lody, za wyjątkiem sorbetów (na nie można sobie pozwolić 2 x w tygodniu po 2 gałki zamiast 1 z 5 posiłków, najlepiej jak lody będziesz robiła sobie sama)
  • alkohol, papierosy
  • napoje słodkie, gazowane, soki z kartonu
  • fast foody
  • kiełbasy, salami tłuste
  • podjadanie między posiłkami
  • wszelkiego rodzaju odżywki
  • margarynę, smalec do smażenia

2) Jeśli nie ma żadnych wskazań medycznych, nie można samemu wykluczać:

  • węglowodanów (ryż, makaron, kasze, chleb, owoce)
  • białka
  • tłuszczu
  • wody, herbat owocowych i zielonych
  • kolacji

3) Powinnaś ograniczyć:

  • sól
  • sery żółte i pleśniowe
  • słodycze domowe
  • naturalne soki (najlepiej jak będziesz je piła jako zamiennik 2 lub 4 posiłku – czyli wypij szklankę soku na 2 śniadanie lub podwieczorek i dodoatkowo zjedz z np. 100 g serka wiejskiego
  • kawę
  • masło

4) Pamiętaj o najważniejszych zasadach:

  • zaczynamy dzień od szklanki przegotowanej, letniej wody z elektrolitem, aby nawodnić organizm
  • pierwszy posiłek powinien być zjedzony do godziny od wstania
  • ostatni posiłek może być zjedzony nawet do 30 -40 minut przed pójściem spać
  • każdy posiłek powinien być dobrze zbilansowany, składający się z białka, tłuszczy i węglowodanów, tylko w taki sposób będziesz szybko chudła
  • jedz regularnie co 3 – 4 h
  • nie podjadaj między posiłkami
  • trening wplataj pomiędzy posiłkami (jeśli ćwiczenia przypadają na godzinę 22:00, zaraz po treningu powinnaś zjeść małą kolację)
  • nie przystępuj do ćwiczeń na czczo
  • jeśli pracujesz w nocy i Twój dzień zaczyna się o godzinie 12:00 w południe, to zacznij go dokładnie tak samo, jakbyś wstawała o 8:00 (jedz regularnie co 3h, jeśli tego dnia nie zjesz 5 posiłków, tylko 4, nic się nie stanie

Moją personalną dietę możesz zamówić pisząc maila na [email protected]

Anka Dziedzic

Trenerka, Blogerka, Influencerka, Propagatorka aktywnego stylu życia. Sport towarzyszy mi od zawsze i chcę się nim dzielić. Uwielbiam aktywność fizyczną i zrobiłam z niej swój sposób na życie. A od życia chcę wiele i pewnie przez to prawie zawsze jestem zabiegana. Prywatnie jestem Żoną Dawida, mamą Leny i Poli, z urodzenia góralką. Moi przyjaciele twierdzą, że choć jestem urocza, to nie owijam w bawełnę. Cóż, staram się być autentyczna, choć na pewno nie idealna, konsekwentna, ale uparta. Cała ja.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Anka Dziedzic
Logo