Zasady #Fit4Summer

Podziel się tym wpisem

Dziewczyny, kiedy zaczynacie się odchudzać, często popadacie ze skrajności w skrajność. Eliminujecie na własną rękę produkty, które są potrzebne w diecie, aby chudnąć. Ustalmy pewne zasady, których musicie się trzymać przez ten miesiąc, a najlepiej całe swoje życie.

Podejmując wyzwanie #Fit4Summer:

1) Musisz wyeliminować z diety:

  • słodycze sklepowe
  • cukier do kawy, herbaty, itp.
  • lody, za wyjątkiem sorbetów (na nie można sobie pozwolić 2 x w tygodniu po 2 gałki zamiast 1 z 5 posiłków, najlepiej jak lody będziesz robiła sobie sama)
  • alkohol, papierosy
  • napoje słodkie, gazowane, soki z kartonu
  • fast foody
  • kiełbasy, salami tłuste
  • podjadanie między posiłkami
  • wszelkiego rodzaju odżywki
  • margarynę, smalec do smażenia

2) Jeśli nie ma żadnych wskazań medycznych, nie można samemu wykluczać:

  • węglowodanów (ryż, makaron, kasze, chleb, owoce)
  • białka
  • tłuszczu
  • wody, herbat owocowych i zielonych
  • kolacji

3) Powinnaś ograniczyć:

  • sól
  • sery żółte i pleśniowe
  • słodycze domowe
  • naturalne soki (najlepiej jak będziesz je piła jako zamiennik 2 lub 4 posiłku – czyli wypij szklankę soku na 2 śniadanie lub podwieczorek i dodoatkowo zjedz z np. 100 g serka wiejskiego
  • kawę
  • masło

4) Pamiętaj o najważniejszych zasadach:

  • zaczynamy dzień od szklanki przegotowanej, letniej wody z elektrolitem, aby nawodnić organizm
  • pierwszy posiłek powinien być zjedzony do godziny od wstania
  • ostatni posiłek może być zjedzony nawet do 30 -40 minut przed pójściem spać
  • każdy posiłek powinien być dobrze zbilansowany, składający się z białka, tłuszczy i węglowodanów, tylko w taki sposób będziesz szybko chudła
  • jedz regularnie co 3 – 4 h
  • nie podjadaj między posiłkami
  • trening wplataj pomiędzy posiłkami (jeśli ćwiczenia przypadają na godzinę 22:00, zaraz po treningu powinnaś zjeść małą kolację)
  • nie przystępuj do ćwiczeń na czczo
  • jeśli pracujesz w nocy i Twój dzień zaczyna się o godzinie 12:00 w południe, to zacznij go dokładnie tak samo, jakbyś wstawała o 8:00 (jedz regularnie co 3h, jeśli tego dnia nie zjesz 5 posiłków, tylko 4, nic się nie stanie

Moją personalną dietę możesz zamówić pisząc maila na [email protected]

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Więcej wpisów

Twój koszyk

Logowanie

Nie masz jeszcze konta?

Facebook Instagram YouTube
Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”). Podobnie postępuje większość dużych witryn internetowych.
Zacznij pisać aby zobaczyć produkty, których szukasz
Sklep
Blog
Moje konto
0 Koszyk